180212

Sitter på jobbet igen. Idag är det lugnt här, men jag har ingen lust alls att vara här! Jag känner mig trött och lite lilla mående och yr + att jag darrar på händerna... Känner mig stressad över massa saker som jag egentligen inte kan göra så mycket åt idag, äh det känns inge bra alls idag alltså... Och jag ska sova här med..........  Har iaf tryckt i mig en macka och lite kalla bacon så nu känner jag mig lite bättre, unnar mig även en kall cola zero med massa is :)

Hoppas på att den obehagliga mannen som har varit här två kvällar inte kommer tillbaka nu när jag är helt själv! Han har inte varit här de två kvällarna nu när jag inte varit här, så det är ju bara till att hoppas att han inte kommer idag heller!!!

Mamma och jonathan kom in och hälsa de på vid tre tiden, kul, så hade jag ju nån att prata med lite. Visade dom runt lite med :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0