080212

Hejhej! :)

Nu sitter jag på jobbet igen. Här har verkligen varit FULL rulle idag.. Jag som är förvirrad i vanliga fall, det blir inte bättre av att man ska hålla 1000 saker i huvudet och att man ska göra olika saker överallt hela tiden! Mailen bombas, telefonen ringer i ett kör, en kö av incheck, nån vill ha fler galgar, nån vill ha en värmefläkt, tv:n är sönder, maten ska värmas, disken ska diskas, bokningar ska läggas in, öl ska säljas, ja herregud jag kan fortsätta hur länge som helst. Och allt detta ska man hinna på samma gång!! Tur att Emmelie var hos mig i 4h iaf, hon kommer imon på morgonen med en stund för jag har 53 utcheck. Och det är mycket!
Snart ska jag iaf få lägga mig i badet och kolla på en film :)

Eftersom att jag inte är hemma och hunden är hos mamma och pappa så passar jilke på att jobba nästan hela dygnet igen. Pucko, så frågar han mig om jag blir sur om han gör det. Nej skit samma, det är ju du som sliter ut dig!! :P

Men nu jobbar jag bara imon med och sen är jag leeeedig ända till på tisdag :)

Nu ska jag plocka disk innan Linn kommer!

Föresten, kom på att jag fick en jätte fin komplimang av Emmelie igår. Hon sa att jag har ett härligt skratt som man blir glad av, det tyckte jag var gulligt sagt

Det blev jag glad av att höra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0