050212

Heeeej!

Igår var jag duktig, efter jobbat satt jag och pratade med Emelie till halv fyra, sen körde jag in till lägenheten och hämtade hundmat, ut till Hällaryd och ställde mig direkt och började laga mat. Jag skulle göra kasslerlåda med ris, och så ville jag ha i bacon med plus att grädden var slut, så då skickade jag faktiskt iväg Jilke för att handla, medans jag förberedde ris och så. Sen medans maten stod i ugnen så körde jag indoorwalking 30 min framför tv:n  :) Sen ringde Emelie och sa att Linn hade blivit magsjuk och inte kunde jobba natten, så hon fick köra dubbelpass, stackarn. Så jag fick hoppa in och ta förmiddagen idag, började jobba en timme tidigare med så kvart över 4 ringde min klocka! Först gick jag ut med hundarna, Issie hoppade efter trädgrenar och sprang och lekte med pinnar, herregud varför är man inte så morgonpigg?? Hon hade ju sovit lika lite som jag ju! Stackars Jilke fick med stiga upp med mig och gå ner i källaren och elda på, det var kallt som satan i huset. Inte kul att stiga upp när det typ bara är 10 grader utanför täcket!

Känner mig rätt död idag faktiskt.. Kul när tjejen i köket gå förbi och bara '' Hur är det med dig idag Sanna, du ser så himla nere ut, inte alls pigg och glad som igår''.
fattar inte hur Jilke orkar stiga upp den tiden varenda dag :S 

Inatt var iaf sista natten i hällaryd, så i eftermiddag när jag har slutat ska vi packa ihop oss. Tror Jint skulle komma hem tidigare så vi kan sticka direkt i eftermiddag :)

Och imon fyller jag år!! :D Då ska jag vara leeeeedig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0