260812

Hej god dag och hallåå
 
Idag är jag tröööött. Ellabella på mitt jobb fyllde år igår så hon smsade igårkväll och frågade om jag ville ta hennes fm idag så att hon kunde gå ut och fira. Snäll som jag är ställde jag såklart upp ;)
 
Jilke fyllde år i fredgas så då var vi och mina föräldrar bjudna till hällaryd för att grilla, mycket trevligt hade vi. Av mig fick han .en ny datorstol och en elcigg :)
 
Issie blev ju akutopererad när vi var på öland. Hon hade ett medfött diafragmabråck, tarmarna hade trängt igenom bråcket och låg framme i bröstkorgen på henne. Usch stackars lilla pluttan, men nu ska hon bli helt bra! Och efter mycket papper hit och dit och fram och tillbaka så ska uppfödarens försäkringsbolag betala en del av kostnaden eftersom att felet var medfött. Det är verkligen tur att vi har en så himla bra uppfödare som har försökt att hjälpa oss så gott hon har kunnat och de har varit så oroliga för Issies skull, nu förstår man varför det är viktigt att välja seriösa uppfödare!!! Det kan nämligen bli jäääävligt dyrt annars. Jag har räknat ut att sammanlagt så har Issies kostat över 50 000:- och då räknar jag inte med mat och tillbehör. Tur att jag inte har behövt betala större delen av den summan! men ändå sjukt, vi har ju inte ens haft henne ett år! :o
 
Nää nu tänker jag gå och lägga mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0