Hej bloggen

Heej! Joooobbar idag med :) Igår på eftermiddagen så försökte jag o jilke röjja o äntligen få det fint i lägenheten. Sätta upp tavlor och bygga ihop nya möbler och montera ner gammla. Eller ja, Jilke gjorde det o jag dammade av och plockade upp kläder från golvet ;)
Men nu börjar det faktiskt likna något, snart är jag faktiskt nöjd. Idag när jag troligtvis kommer ha en mkt lugn kväll här på jobbet så ska jag sitta o beställa grejer från jotex! Så jag tjänar nog inget på att jobba idag, allt kommer gå direkt till jotex ;)
Efter att vi hade städat iaf så körde vi o köpte pizza o hyrde filmer och sen hade vi myskväll. Perfekt lördag! :)
Ska lägga in bilder på lägenheten när den är klar!

Tessie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0