110921

Hej!

Sitter på jobbet och väntar på stormen. Så känns det, lugnt före stormen. Eftersom det är mycket affärsgäster nu på vardagarna så brukar dom komma lite senare och jag har ju buffe ikväll med. Dock får jag hjälp av Gertrud som kommer vid 17.

Idag har jag druckit 4 koppar kaffe och en red bull, nu ska jag sluta för mina händer har typ börjat darra :P
Körde till Karlskrona en timme tidigare idag så att jag hann köra inom skopunkten och köpa lite skor :) Blev 2 par!
Har fortfarande inte beställt från jotex, eftersom jag satt där o klickade o det blev så himla dyrt. Haha men får väll göra det imon! Lönen kommer ju faktiskt på fredag :):):)

Imon är jag ledig, sen jobbar jag fredag eftermiddag och sen är jag ledig lördag, söndag Yeeey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0