110905

Heeeeeemma från jobbet, äntligen. Är skittrött idag, fast det var nog lite föer att jag inte hade något att äta förutom en liten chokladbit på hela dagen. Men jag körde inom MAX nu när jag körde hem, kom 5 min innan de stängde så jag fick väldigt färska pommes och typ en gammal ljummen hamburgare med havt fruset bröd till, mmmm mumma...
Plus att jag hade en hel grupp med utlänska gäster idag och de kunde inte prata pra engelska och de ha mååånga frågor. Det är ju jävligt lätt att förklara allt på engelska med.....
En av dem frågade om jag var singel och ville ha mitt namn nerskrivet på en lapp, hmm ja jobbig kvälll!
Jobbigt värre är att de ska stanna hela veckan..... Tur gertrud jobbar med mig imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0