111015

Sitter på jobbet igen, lugn löööördag :) Både skönt o tråkigt. Tuden går ju så sjukt mycket långsammare. Jobbade igårkväll med så har sovit här. det rummet jag brukar sova i (för där står sängen likadant som hemma, haha) Var smutsigt så tog ett annat rum istället, lyckas välja rummet som hade en stor jävla neonskylt utanför fönstret så det blåa ljuset lyste in... Men det är ju ändå bra att jag sover runt i rummen, så vet jag ju hur alla rummen är ;)
Eller egentligen ska jag väll inte säga att jag har sovit här, utan jag ligger vaken hela natten o glor i taket... Haha det är inte lätt att bara gå o lägga sig någonstans o somna! Så inatt har jag kanske sovit 1 timme o då är det nog att ta i.. Konstigt nog så är jag nog tröttare när jag har sovit 11 timmar än vad jag är när det blir som idag, sen har jag ju hällt i mig så många koppar kaffe så jag har inte ens koll på antalet längre, brukar vara att jag har massor med energi tills jag kommer hem o kaffet har hunnit försvinna från kroppen och sen går jag resten av dagen i en irriterad dimma, haha.
Ikväll skulle Jilkenfilkensilken laga mat, men han jobbar med hela dagen både idag och imon, så vi får väll se hur det blir med den saken :P
Hoppas Emmmelie kommer tidigt idag så jag faktiskt kan gå hem när jag ska sluta, det brukar nämligen aldrig bli så, även om man inte har nått att lämna över!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0