11-11-11

Hej!

Har inte hunnit skriva så mycket här. Nu har jag skaffat bebis :) En liten flatcoated retriver! Hon är så underbar, hon ska heta Issie.

Mamma och pappa blev så sugna så nu har dom köpt hennes syster, dom fick hem henne i tisdags, så denna veckan har jag varit barnvakt hemma hos dom. Det har varit fullt ös, medvetslös typ. Inte så mycket sömn, men det är det ju värt! :)

Nu ska jag jobba hela helgen, lite tråkigt att när alla andra har fredag så har jag måndag.. Har förövrigt även haft en allmän skitdag! Känner att hela världen kan sticka dit pepparn växer! Det är ju bra när man jobbar i en reception ;) Haha nej, jag är ju utbildad receptionist, vi har faktiskt lärt oss scandic leendet! ;) ( detta betyder att hur dåligt humör du än är på, hur otrevlig gästen än är och hur gärna du än vill be dom dra nånstans, så ska du le stort och falskt tills det bränner i kinderna, och så sockersött som det bara går förklara hur allt ligger till ;)
Ett ordspråk som passar yrket är även '' kill them with kindness'', haha

Idag ska jag sova här, så jag lyxar till det med ett rum med badkar och hoppas på att det ska hjälpa mig att kunna sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0