110614

ÅH! Sitter och kollar på bilder. Saknar mamma och pappa, lillebror, saknar cypern, saknar jilke (han är på jobbet:P), saknar göteborg, saknar liseberg, saknar gothia towers, saknar studentfesterna, saknar klassen, saknar skolan. Saknar fan alla, det är inte nyttigt för mig att vara hemma själv!!
Imon ska jag sova på hotell helt själv. Ska nämligen jobba eftermiddag imon och förmiddag på torsdag, därför är det inte någon mening att jag kör hem eftersom det ändå tar en timme. Såå, jag ska sova på Ja, helt själv (med alla gästerna och natt personalen ofc) men ändå, det är ju bara jag på det rummet!! ;S
Nästa vecka ska jag testa på att jobba natt, spännande! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0