110212

Nu har jag precis vaknat. Är hundvakt denna helgen, så jag ska snart bege mej ut med smilla. Tur att Jilke skulle iväg i morse så han kunde gå morgon rundan! Fast jag har massa läxor att göra och så så känns det jätte tråkigt att vara hemma själv idag med. Har ju varit hemma hela veckan sjäv och bara städat och städat, så jag känner mej lite ensam. Eftersom jilke och hans pappa har åkt till Halmstad för att kolla bil (dock pratade jag nyss med jilk och det blev tydligen köpa) :P så har dom ju hans föräldrars bil och hans mamma behövde bil idag, så hon har lilla golfen. Detta gör att jag inte kommer någonstans heller :/ inte för att jag behöver det, men det är ju en frihetskänsla ;)
Aja, nu har Jilke iaf en sportbil (en mazda RX-8), fuskigt jag vill med ha en fin bil!!!! :(
Lägger in en bild på den han har köpt, den är skit cool! (Dock röstade jag på en svart) Men vem bryr sig om vad jag tkr?? ;)

Mazda RX-8 Skinn Bose Skinn 231 HK 18"LM-Fälg
Så den ska han hämta nästa vecka :)

Lägger in en bild på en annan (likadan) bil, så ni ser hur dörrarna öppnas på den!
Mazda RX-8
Fett coolt :)

Nej nu måste jag ut och gå med min lilla vovvsing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0