PepparPeppar

Hejhej! Nu är mina lediga dagar slut, fast jag hade bara två denna veckan så jag jobbar ju faktiskt heltid :) Här är det helg och hur lugnt som helst, peppar peppar. Så måste man säga inom detta yrket om man sitter och säger att det är lugnt. Annars kommer kaoset :P
Jag har 2 incheck idag och massor med pappers arbete.. Och Emelie har 0 incheck imon, vilket innebär att jag kommer ha en lugn förmiddag eftersom att det är meningen att jag ska förbereda inför dagens ankomster, många avresor har jag inte heller.. tror jag har 1 eller 2 :P
Tänkte att om det är lugnt i lobbyn sen så ska jag sätta mig vid tv:n och kolla på julkalendern :)
Känner mig lite illamående nu, har nämligen tryckt i mig x antal skumtomtar. Usch dom står alldeles för nära tillhands, haha.
Jag som skulle sluta äta godis...
Hälsade på lilla söta farmor igårkväll, hon har inte mått så bra nu i veckan. Så jag fick lite dåligt samvete för att jag inte varit där på ett tag. Tänkte att jag skulle baka lite fler glutenfria lussekatter nästa vecka och ta med och bjuda henne på!

Nää, nu ska jag kolla runt lite efter nyårsklänning, innan jag sätter igång med pappersarbete..

åh nu är snart julafton här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0