God Jul i efterhand!

Hade ni en bra julafton?

Jag hade det. Hade ju varit skönt att slippa jobba, men det var helt okej ändå. Fick jul hotellfrukost 2 ggr och sen kom Jill redan vid halv2, så jag var i hällaryd hos Jilkes familj vid tre. Så åt vi julbord och hade paket öppning, sen åkte jag och Jilke hem och hämtade alla paket och sen åkte vi hem till mamma och pappa.

Super Mysigt!
Kändes som att det var mycket folk och ännu fler hundar, men jättetrevligt och så får man en sån mysig julkänsla när man är med familjen och skrattar, öppnar paket och äter tills man nästan spricker!

Idag har vi bara tagit det lugnt på förmiddagen, och jag körde iväg till jobbet redan vid 1. Så nu sitter jag här. Fast jag har ju aldrig festat på Juldagen innan ändå, så därför var det ju inte hela världen att inte göra det i år heller..

Längtar hem nu iaf, hoppas att det inte blir halt inatt, så att jag kan komma hem innan tolv iaf. Men nu är det bara 2 jobbdagar kvar och sen är jag ledig 2 dagar, jobbar 1 och sen är jag ledig nyår!! :D

Har inga bilder från igår, men jag fick sjukt mycket julklappar och hade det verkligen hur bra som helst. Synd att det inte kan vara Jul afton varje dag!

Fick en ring av Jilke från Kenzas kollektion, den har jag velat ha jätte länge och det hade han tydligen lagt på minnet, blev helt chockad att han kom ihåg det. Den är så fin!! Blev super glad :)

Det är den med vingarna som sitter på 2 fingrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0