Dagen efter juldagen!

Fy Faaaan vad folk var dryga igår. Jag jobbade ju eftermiddag och vi i repan har sålt förköpsbiljetter till Nattklubben, och jäklar vilken efterfrågan det har varit efter dessa jäkla biljetter. De tog slut redan på förmiddagen i torsdags, men det har ju inte hindrat folk från att komma in här stup i kvarten och ringa. Sen när man säger att de är slut så drar de nån snyft historia om att ALLA deras kompisar ska gå och jadajada. Herregud, är ni 23 eller är ni 10?

Nu är ju juldagen över men då är ju problemet att alla har tappat jackor, mobiler, nycklar och dylikt. Och eftersom att nattklubben är stängd tills imorgon kväll, så är det tydligen MITT fel att deras grejer är borta.. Ja gud vad folk är roliga...

Här är det skit lungt annars, jag ska snart sätta mig och kolla lite på tv tror jag, så att tiden inte går så långsamt. Sen ska jag sova här och jobba förmiddag imorgon och SEN är mitt 8dagars pass över och jag får vara ledig 2 dagar!!!!! :D Wiiie!

Tycker iaf inte synd om alla som mår skit idag, det kan ni ha ;) Min kära sambo tex känner sig nog inte på topp idag, haha x)

''Konstigt, jag har inte mått såhär illa på länge''. Nej men så var du ju full som ett ägg med! :P

Men han var ju full och glad iaf och då gör det ju inte så mycket, han var hemma redan vid 1 och sen kom han på att han ville ha mat, så då körde jag honom till marinan gullig som jag är! :)

Nu ska vi bara komma på vad vi vill göra på Nyår med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0