Utkast: Aug. 17, 2011

Nu har jag nästan precis kommit hem från jobbet, har hunnit äta en våffla med :) Ska snart gå och försöka sova, men det är bara så jäkla jobbigt att somna när man har jobbat eftermiddag allt bara snurrar och om man lyckas så drömmer man om det istället. Har vaknat många gånger i panik och bara ''FAN var är telefonen jag måste svara!!'' Eller ''Åh nej jag har glömt att slå på ölen han köpte innan ikväll, ska jag ringa hotellet??'' Äh hemskt är det, haha inte nog med att man ska tänka på det 8 timmar när man är där, man tänker på det de andra timmarna när man inte är där med... Nu kom iaf han som är chef för båda hotellen i karlskrona och sa till mig att jag inte får söka andra jobb och om jag inte tkr att jag får tillräckligt med timmar så ska jag ringa honom, så det är ju bra då behöver jag inte oroa mig om jobb iaf :)

Nu ska jag bara komma på vad jag vill göra resten av livet med ;)

Åh jag vill så gärna ha en hund, är så jävla sugen på det nu.. Kanske i höst? Men jag vågar inte när jag inte vet alls vad jag vill göra sen eller hur jag kommer att jobba..... 


Btw älskar min nya dator!! Det är skit härlig att skriva på :)

Imon jobbar jag eftermiddag och torsdag förmiddag, så då får jag sova där borta. Tror jag ska ladda över lite filmer till min lilla dator, så jag har nått att titta på innan jag ska sova imon! Det är rätt svårt att somna när man är van att sova hemma i sin vanliga säng, jämte

oj detta inlägget var från igår 16/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0