110817

Sitter på jobbet nu. Nu är det rätt lugnt. Fast vi har varit två nästan hela tiden idag. Stackars Gertrud har jobbat 4 h med mig, nu har hon gått och lagt sig i 2h, sen ska hon jobba nårra timmar när nattpersonalen kommer för linn mådde inte så bra, sen ska hon lägga sig typ 3h, upp och jobba och hjälpa till att sätta fram frukosten, gå o lägga sig vid 5 och sen börja jobba med mig kl 8- 12. Usch, jag är jävligt glad att jag inte är henne ikväll... Men det är klart, sen är hon ledig en hel vecka :)

Eftersom det är fullt hotell så har jag fått ta rummet som typ ligger i trappuppgången där tv:n inte funkar. Hoppas att folk inte tänker springa i trappen inatt för det ekar som fan ;)

Men det med Tv:n gör inte så mkt för jag har ju min dator :) har laddat den med avsnitt av malcom in the middle :)

Imon jobbar jag ju förmiddag, så då är jag faktiskt  ledig på kvällen och sen är jag ledig HELA fredag :) jippie!!

Nää nu ska jag fortsätta jobba!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0