110814

Sitter på joooobbet, inte mkt att göra här idag asså. Har haft 4 incheck totalt. Men om 30 min slutar jag och då är det bara en timme hem med ;) Men jag lyckade med en upsell, yeeeey me!!! ;D

Har jobbat eftermiddag 4 dagar denna veckan och förmiddag en dag. Så igår när jag jobbade förmiddag så blev jag och min kära sambo upphämtade av pappa, mormor och bosse. Och sen åt vi kräftor, kyckling och revben (för givetvis så skulle allt ha olika mat) :P Men trevligt var det!!! :)<3 Sen kom vi hem och jilke ville kolla på film, jag som hade varit uppe sen 5 var en aning trött, så jag tog mitt täcke och kudde och la mig i soffan. Vaknade 1.30, skitförbannad, skällde ut jilke och gick in och la mig i sovrummet... Haha, jag är som sagt farlig när jag är trött!!

Fick min studentpresent av honom igår med förresten, en laptop! Gulligt!
Jobbigt bara att han fyller år nästa vecka och nu måste jag toppa det.... ;P

Imon är jag leeeeeedig<3

Kom på igår att jag och Jilke har bott ihop nu i över ett år lite mer än 13 månader, shit vad tiden går!

Tror jag ska färga håret mörkbrunt i veckan, är sugen på det. Det kan väl bli bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0