ensam md tankar x)

Jag och min pojkvän pratade för någon dag sen om hur det är när ett förhållande tar slut osv. Typ om vi skulle kunna fortsätta vara vänner om vi gjorde slut. Det är ju så sjukt svårt sånt, för han är ju min bästa vän, jag gör ju allt med honom, klart jag inte vill mista honom. Men samtidtigt fy fan vad jobbigt att bara vara vänner! Det jobbiga blir ju när nån av personerna börjar träffa nån annan. Finns det någon bra sätt att ta sånt på? Vem tar det bra? Men vi tyckte iaf båda att det är fruktansvärt omoget och barnsligt att inte ens kunna hälsa på varandra.
Det hade ju varit väldigt sorgligt om vi inte hade kunnat bete oss som vuxna människor och iaf prata med varandra. Har man varit tsm länge så känner man ju den andra så pass väl och efter ett långt förhållande så måste det ju finnas någon sorts kärlek där. Man kan ju faktiskt älska någon utan att vara förälskad!?
hmm, svårt.
Så frågar jag Jilke
- men skulle det inte vara jobbigt att se mej lycklig med någon annan?
Då svarar han
- Nej jag skylle tycka synd om honom och tänka ''Han har det fan inte lätt hemma''!
Hmm gud vilken gullig pojkvän jag har, men '' He´s gonna miss me when im gone'' ;)
vad tkr ni då?
Kan man vara vän med sitt ex??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0