Världens bästa!

Helow!

Nu sitter jag på hotell-lektion, snart är det rast (efterlängtat).
Igår när jag kom hem från skolan var jag glad, hade fått reda på att jag fick MVG på PoF, så humöret var på topp. Sen kom Janna och Rune, som är min chef ute på tärnös föräldrar och fikade lite och kollade på lägenheten. Sen myste jag och jilke och kollade lite på beck och åt kladdkaka.
Men det var vid 22 som jag fick min lilla knäpp. Haha jag hade inte ätit nån mat på hela dagen, mina läxor var inte färdiga och jag upptäckte att brödet var slut. Detta gjorde att jag slängde skalkarna på jilke öoch fick ett utbrott. Usch fyfan, trött var jag med, haha skrek och grät. Så Jilke bara '' okej sanna, lugna ner dej nu så går jag och köper bröd''!
Så jag fick sätta mej ner och lugna mej och andas lite x)
Sen kom han tillbaka och hade köpt mat och latte till mej, Red bull, choklad och BRÖD haha.
Sen hjälpte han mej göra läxorna.
Tur att jag har världens gulligaste pojkvän och jag skulle inte byta bort honom mot någon annan i hela världen!!

Tack för att du är världsbäst och orkar med mina utbrott älskling!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0