Världens bästa!!


Aww när jag kom hem igår så hade Jilke städat exakt varenda yta i hela lägenheten. Och så hade han köpt massa blommor och presenter och skrivit gulliga lappar. Fan jag har verkligen den gulligaste pojkvännen i hela världen!! Jag var så trött så jag gick och la mej vid 22.30 och 0.00 kom de nån och inspringade in i sovrummet, tände taklampan och hoppade rakt på mej. hmm så han kanske har saknat mej lite tillbaka också :)

Fan vad jag älskar dej Jilke van Reeden, jag vill alltid vara med dej älskling det finns inga tvivel i hela världen. Jag vet att det kommer hålla för jag släpper inte det bästa som nånsin har hänt mej! Man kan inte önska sig en bättre pojkvän än dej, du är perfekt. Du är så jävla gullig, omtänksam och världsbäst!! Vill aldrig nånsin vara utan dej igen. Du är äkta kärlek för mej! <333

Aw och han frågade om jag inte skulle byta min adress nu så att vi verkligen bor ihop på ''riktigt''. 

Så nu när han hade gjort det så fint så passade jag på att ta lite bilder för att visa hur lägenheten ser ut. Jag ska lägga upp cypern bilder också sen, men jag tar detta nu först för jag behöver hem till mamma och pappa för att fixa dom andra bilderna :)

  







Vår fiiina lägenhet!


Världens gulligaste pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0