4/10- 10

Nu är jag hemma igen :) Jag har haft det rätt bra om man bortser från en kraftig förkylning och en väldans saknad efter Jilke. Haha helt sjukt vad man kan sakna nån, och det trots att vi har pratat i tele flera gånger om dagen.
Annars har vi haft det bra, god mat och mycket sol :)
Men ändå har jag bara längtat hem. Haha synd att jilke van reeden har en sån kraft över mej ;) Så kommer man på också hur bråkigt det är när man bor med sin familj, herregud, vad alla ska tjabba och tjata. Då känns det helt plötsligt inte så jobbigt att jag och jilke bråkar ibland det går ju över snabbt iaf ;) Och jag skulle verkligen inte vilja flytta tillbaka hem. Inte för att min familj är hemsk men det är fan så mycket lugnare att bo själv kan jag lova! :) Nu sitter jag och laddar ner vänner hos mamma och pappa och sen ska jag köra hem och kolla lite på det och vänta på världens mest efterlängtade pojkvän! Imon blire ingen skola för min del eftersom jag inte mår som man ska efter en semester jävla pappa till att smitta mej med sin förkylning ;) Men färga håret ska jag iaf göra , och mysa hela förmiddagen med jilken<3 Åhh han har varit så duktig denna veckan med, lagat min lilla bil helt och lagat pappas! Och idag gick han och klippte sig bara för att jag ville det.. Aw Världens gulligaste! <333
Jag lägger in bilder och skriver mer sen när jag är hemma :)

My life would suck without you honeybunnyboo! <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Får vi inte se bilder från din semester?=)

2010-10-05 @ 10:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0