101026

Nu har jag äntligen fina naglar, blev verkligen super nöjd!
Haha jag och maja körde till Sölvesborg igår för att jag ville ha Laila Bagges ring. När vi kom dit då så hade dom jumite olika ringar vilket inte var bra för min beslutsångest, men det blev iaf en döskalle för 450:- :O asså shit vad dyrt för en ring! Dock var den skit snygg ;)
Sen skulle vi gå till bilen, så ser jag en snygg väska i ett skyltfönster så vi går in i affären, hm skulle nog inte ha gjort det för jag kom ut 750:- fattigare och en pälsväst och en tröja rikare! haha så jag spenderade 1150 kr på mindre än två timmar, plus att det var jag som körde så jag betalade bensinen.
Hmm så det var lite jobbigt när jag skulle berätta det för jilke haha, men jag får väl fjäska och låta honom kladda upp lite pengar med denna månaden :P Min kusin ringde mej i söndags och ville sälja mej en kattunge, men dom ville ha 1000 :- för den och jag vet inte.. Hmm jg hade nog hellre velat ha en hona (det fanna bara hankatter kvar) :(
Klicka för att se nästa bild
Titta är dom inte för söta? Får ju typ diabetes bara av att titta på dom!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0