6/10 -10

Gomorron :)
Varit hemma från skolan idag med pga feber och snuva. Men halsen är mkt bättre idag och jag hoppas på ingen feber ikväll så att jag kan ta tag i mitt liv imon igen. Igår gick jag glatt till frissan och hoppades på en makeover, men hade fått fel tid så färgningen var idag istället, men klippt blev jag iaf igår!
Så om 40 minuter är det dags för färgning :)
Sen ska jag nog gå inom bibblan och låna en bok och kanske nån film, snål som jag är. Men vaddå 10:- för en film är ju billigt och bra!
Sitter och kollar på hotell bokningar också.. hmm det är så jävla svårt att få ihop när jag och jilke är ledigt samtidigt, haha båda jobbar för mkt ;) Men det ska gå, för man begöver komma iväg ibland. Funderar på att ta en weekend till malmö nu snart och sen boka in tre nätter i gbg lite längre fram eftersom vi helt enkelt aldrig är lediga så många dagar i streck just nu. Så det kanske får vänta till våren.
Plus att nu har vi börjat spara till en utlandsresa, så det ska vi med boka in, men det blir nästa höst! Gud vad mysigt, det är bra när man har mycket att se fram emot!
Men nu måste jag gå och göra mej iordning.

Ha det gitt HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0