20/10 -10

Usch vad jag är trött. Idag efter skolan har jag pluggat, gått med hunden, diskat och snart ska jag plugga ännu mer :( Fan vad tråkigt! Det känns inte som att man blir pigg heller hur länge man än sover, fyfan vad jag saknar den känslan när man var liten och kunde vakna helt utvilad och jätte pigg. Vart tog det vägen??

Snart kommer iaf mamma och hämtar Smilla, hade ju kunnat ha henne här i natt med men jag tog inte med mej tillräckligt med mat, plus att jag har så mkt plugg ikväll så det är bättre mamma och pappa har henne.
Har bestämt att jag ska ha henne varannan vecka, det är ju faktiskt min hund, mina pengar!
Saknar den lilla fisen när hon inte är här ju!
Fast Jilke har lovat att vi ska köpa en hund tsm, men vi har nog inte tid med det förens jag har gått ut skolan, men det är så jävla drygt att vänta! Jag vill ha ett djur nu! Haha jag känner mej ju helt ensam jag som har växt upp med massa djur runt mej och nu har jag bara min lilla gris till pojkvän ;)
Nej så därför var jilke tvungen att lova igår att jag skulle få en katt :) Fast jag fick höra att ''om den smiter ut i trapphuset springer jag faan inte efter'', haha visst, han skulle aldrig våga annat än att fånga in katten snabbare än kvickt! ;)

Nej nu ska jag plugga och mysa lite till med min vovve innan mamma kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0