18/10 -10

Helow!

Idag ska jag.............GÖRA FLER LÄXOR! :o
Fyfan jävla skit. Men snart är det iaf APU och då ska jag bara vara på hotellet 3 dagar i veckan och sen har jag bara indi. val dom andra dagarna. GÖTT!
Skulle egentligen på ansiktsbehandling ikväll, men det blev inställs, så jag funderar på att köpa lite egna grejer och göra lite spa själv. Förtjänar fan det när jag jobbar så hårt läxskiten. Haha och jag och tilda var lite busiga och skolkade ännu en gång från engelskan, så jag har ju det med att ta igen.
Och Jilke jobbar eftermiddag denna veckan, så jag är helt själv hela kvällen :(
Plus att jag har börjar på sån där shake diet, så jag kan ju inte ens äta nått gott...
Funderar på att köra hem till mamma och pappa så átt dom kan hjälpa mej lite med religionen iaf.

Saknar min kusin!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0