17/10 -10

Jag kommer inte riktigt ihåg vilken dag det var jag skrev här sist. Men iaf, i fredags blev det fest hos hanna, tog med mej Jilke med denna gången. Hade iaf skit kul hos Hanna, och sen drog vi till mingel, men min pojkvän hade jobbat hela dagen så han var trött så vi stack hem igen vid tolv. Så det blev inte nån lång fest kväll, men vi hoppas att Hanna har fest snart igen!! :)
Igår satt jag och pluggade heeela dagjävlen och ändå har jag inte ens kommit halvvägs, fucking skit!
så efter många timmars pluggande så gick vi och hämtade bilen som vi hade ställt hos Hanna, så vi fick iaf lite frisk luft. ÅH, och när vi gick vi janneberg så ställde jag mej på bron och skulle kolla ner i ån och då ser jag VÄRSTA fetegäddan! Shit, den vägde nog rätt många kilo. Haha så jag och jilke sprang och letade efter en stor sten att kasta, men vi hann inte få tag på någon tyvär. Haha annars hade det ju varit kul att få upp en gädda på typ 7 kilo helt utan spö och allt!
Idag var Jilke tvungen att jobba uppe i konga, så jag skulle sendera min dag med läxor vilket inte har gått så bra.... Usch.....
Och ikväll ska jag vara duktig och laga fläskfile med gräddsås, hade jag tänkt bara för att jilke var så duktig och städade, diskade och lagade mat igår (fast det var min tur) bara för att jag hade läxor :)

Vill ut och gå lite, tror jag behöver det om jag ska vakna till. Ingen som vill hjälpa mej med en uppsats om kvinnosyn inom Islam, Kristendomen och Buddhismen och sen gemföra???? Jävla skit....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0