101031

Igår jobbade jag till 17, sen körde jag och hämtade upp Jilke, åkte och handlade, duschade, åkte till farmor för att träffa henne och kusinerna, somnade, typ :P
Idag ska jag med jobba, sen ska jag ringa min kusin, stackarn det var en vecka sen jag looovade att ringa. Och igår lovade jag med att ringa upp. Usch jag hinner fan inte ens prata i telefon, hur stressad är man inte då då??? Men idag ska jag ringa henne direkt efter jobbet! Ska inte ens åka hem först! Och sen ska jag bara ta det lugnt och tvätta, diska och laga mat när jag kommer hem ;P
Fast på något sätt så kommer det bli avkopplande för det är något som jag inte har hunnit på hela veckan och nu hinner jag äntligen det.
Jag hoppas på att det är mycket att göra idag på jobb så det blir roligt, haha igår satt jag och den andra tjejen bara och glodde på varandra i 3 h och sen slutade hon så då fick jag glo in i väggen dom sista 4 x)
Imon och på tisdag är jag ledig, åh det ska bli så jäävla skönt! Sen jobbar jag resten och sen börjar APUn, så ingen skola för mej på 6 veckor nu, GITT! Jag ska vara få First Hotel Ja, i Karlskrona och det kan nog bli farligt om jag slutar tidigt nån dag, hmm mina pengar kommer ryka snabbt ;)

Nej nu måste jag gå och sminka mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0