31/5 -10

Hejhej folket!

Drar bara lite kort om helgen.
Fredags; fest hos Maja, utgång med henne och Mia. Jag hade mkt kul! Träffade Älsklingen sen på natten och nattåt med dom, sen åkte vi hem till mej.
Lördags; var och kollade fotboll på IP, åkte till hällaryd, träffade Anton och Natta på kvällen :)
Söndag; Kollade fotboll på IP, fikade hos Jilkes mormor och morfar, tjabbade med pojkvännen och försökte sen sova. Dock utan att lyckas eftersom Jilke inte kunde sova så han låg och vände och vred på sig hela natten, stackarn! Fast det gjorde ju att det blev lite synd om mej med eftersom då väckte han ju mej hela tiden! ;P

Idag han jag iallafall först varit i skolan, hade en rätt så chillig dag. Sen fick jag och Maja nått infall att vi skulle klippa oss, så vi stack på drop in. Blev faktiskt nöjd och jag gillade hon som klippte mej (inte för att det syns så stor skillnad, men ändå) haha.
Sen fikade vi lite och gick en runda på stan, och jag insåg att jag nu är beroende av HM, rätt sorgligt faktiskt!

Älskar dej din envise, tjurige jävel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0