Sooovanuuu!

Fan vad härligt det kan vara att ut och gå ibland! Gick runt sjön och bara andades. Helt ensam, där man kunde tänka och bara GÅ! Det var helt underbart!
Kändes som att jag inte hade fått luft på flera år och jag kunde inte få in tillräckligt. Nej gud vad skönt det var!

Nu sitter jag iallafall i sängen igen, konstigt att man kan vara trött trots att man inte har gjort nästan nått mer än att ligga i sängen. Tror iallafall att jag ska sova nu i en halv timme innan elefanten kommer inklampandes haha!

Imon blir det iallafall skolan vid kvart i 10 och sen på kvällen bär det av till hällary för vi ska vara hus och hund vakter hela helgen.

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0