5/5 -10

''let´s go make some magic!''

Slutade jobba för en timme sen, är nu trööött! Körde upp till konga i gårkväll och sov där, så när Jilke kom hem vid 12 vaknade såklart jag. Haha jag har inget emot att prata en liten stund och så, men den människan kan babbla! ;O Haha nej men jag tror jag somnade ifrån honom ändå sen vid halv 2, 2. Vid 5 var det bara upp och göra sig iordning och sen åka iväg vid 6. Så faktiskt, så tycker jag att jag har anledning till att vara trött! Men älsklingen var gullig och gick upp vid 5 och ordnade frukost till mej, väldigt gulligt faktiskt <3 Saknar redan Jilke, hela två dagar tills vi träffas igen! :'(
Men idag ska jag sova tidigt och imon slutar jag 12, yeaaaay!
En tråkig sak är dock att min mobil har nu slutat kämpa och gett upp livet här på jorden :'(
Nej men det jävla helvetet bara dog igår och nu är jag handikappad för fan!!! gaaaah ;P
Nu ska jag sätta mej vid tv:n, sen baka kladdkakor och sen simma. Hmmm undrar om jag verkligen kommer hinna gå och lägga mej tidigt??

byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0