12/5 -10

Heej folket!

Idag slutade jag vid halv 12, gick och solade, åkte hem och åt, kollade tv och nu har jag börjat packa!! Bättre sent än aldrig x)
Inatt kör jag upp och hämtar Jilks och sen sover vi i hällaryd och vid halv 9 imon går tåget!! Ska bli så jävla härligt!! Två nätter i gbg, liseberg och shoppa med ÄLSKLINGEN. Det kan fan inte bli bättre! Imon har vi även varit tsm i 6 månader <3 Vet inte, men det kanske är bra att ha ett hett temp. kanske håller lågan vid liv, haha xP

Btw så kom min ''nya'' mobil igår, är faktiskt väldigt nöjd med den trots att den är från stenåldern, men den har sköna knappar :p

Nu ska jag gå och leta efter en resväska!
bye<3

Till hösten ska jag nog ha mörkt hår igen, har börjat sakna det lite faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0