29/3 -10

Im back! :9

Saknat mej?? Nu har jag iallafall funderat lite och kommit fram till att jag faktiskt har ett jävligt bra liv, fattar inte vad jag alltid gnäller över (dock var det väldigt synd om mig idag när mamma vägrade hämta mej och jag fick gå hela vägen hem från stan!) Men om man bortser från det så har jag ändå det jävligt bra. Mina föräldrar betalar hela mitt körkort, jag har penger för tillfället (lite iaf) :P, Världens gulligaste pojkvän, massa underbara vänner, snart förhoppningsvis körkort, går rätt bra i skolan (om man bortser från matte B ;O) Och jag är faktiskt lycklig. Så vad är det då jag alltid klagar äver? Är det kanske så att det är mitt eget fel att jag är stressad och mår dåligt över det? Svar: Antagligen, eller är det kanske Jilkes fel, jag har nämligen kommit på att det är bra att skylla allt som går fel på honom ;D haha nej stackarn!
Men för typ 3 minuter sen kom jag på att det är dags att ändra på mitt liv lite, sätta upp lite nya mål kanske?
Tycker att det verkar vara en bra ide så här kommer en lista på min mål från och med nu:
*Ta körkort
*Tjäna pengar
*Gå ner 4 kg
*Få bra betyg
*Köpa bil
*Stressa mindre

Såå, nu ska vi bara se till att dessa målen blir nådda, och det från och med nu! :)

Iaf, nu när jag har delat md mej av detta så tänker jag gå och kolla på Svenska Hollywood fruar och sen blir det plugg (om jag inte hinner somna) :O


(Skrev detta igår men datorn cpade så publ i dag istället) 





    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0