27/1 -10

Hemma :) Känns rätt skönt att sitta inne nu, jävla snö. jag som ville att det skulle bli vår och sommar!! :S

Aja :( Idag kollade vi på film i aulan, ``pojken i randig pyjamas``. Den handlade om en liten pojke i tyskland som hittar sin pappas gömda koncentrationsläger. Han tror att det är en bondgård och går dit för att leka med barnen, han träffas en annan liten kille och dom blir vänner genom stängslet. Filmen var bra, men hemsk. Hur fan tänkte/tänker människor?? Hur kan vissa människors liv vara värdefulla och andras inte?? O ny nazister o skit som springer omkring och tror att dom är tuffa fast dom inte vet vad fan det är dom egentligen uppmuntrar. Jävla idioter!! :O
Gaah blir bara arg när jag tänker på det... Jaa sånna idioter som människorna är så är det ju inte så konstigt att Hitler kunde ``lura´´ med sig folk. Allt kommer säkert hända igen, snart är dom som var med om det döda o då kanske vi glömmer bort vad som hände. För fan sätt in nynazisterna i koncentrationsläger så dom får känna på det lite, det är ju dom vi ska trycka ner ju, det är ju dom som kommer vilja höras om nårra år, va fan dom gammla nazisterna är ju snart döda allihopa så dom behöver vi väll inte oroa oss över. Nej fy fan. O när jag ändå håller på så kan jag ju dissa Sverige demokraterna också ``Vi är inte rasister`` Bevara Sverige svenskt`` mm som om vi har så jävla mkt genom Svenska saker här då? Vi snor ju för fan allt från andra länder. O om Sverige demokraterna någon gång skulle få makten då lovar jag att jag fan flyttar härifrån!
Såå då har jag sagt mina åsikter ;P Nu känns det lite bättre, haha.

Nu ska jag sätta mig vid TV:n o äta, städa mitt rum (min älskade lilla hundjävel har nämligen hittat soppåsen)..... Så nu ligger den över hela mitt golv, kul (y) :P

Sen ska jag till gymmix o träna upp mej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0