20/1 -10

Helllllo :)
Hemma från alla dagens aktiviteter ;P Först skolan, sen massage (! :D), körskolan, gymmix.
Nu är jag helt slut i både huvudet och kroppen, ska hoppa in i duschen snart, måste bara lugna ner mej lite för bråkade med mamma och pappa idag igen. Haha jaa, man hinner som sagt mkt bara man vill ;P
Har inte heller kunnat kolla på TV eller sitta vid min dator, eftersom båda bestämde sig för att gå sönder exakt samtidigt. Det är därför jag hatar tekniska grejer, bara går sönder utan nån förvarning eller anledning!! :O gaaahhh! Sen är jag sur på telia med eftersom jag har fått betala så jävla mkt mer än vad jag skulle på min mobil, ska gå in där imon tror jag o prata med dom (om jag hinner). Imon är jag ju ledig, så först körskolan, helst ett snabbt varv på stan, sen simma, städa, tvätta, plugga :S mktmkt.
Kommer nog somna i duschen nu, så nattinatti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0