13/1 -10


Hellohello :)

Har ansvarsfullalkoholhantering nu. Sitter väldigt nöjd vid våra nya bärbara datorer, haha. Kollade just runt i klassrummet o började fundera på varför det alltid är just jag, Mia, Lotta o Maja som inte arbetar x)
Ieftermiddag ska jag iväg o rida, kul, men det kommer bli jobbigt att cykla dit eftersom jag har 0 i kondition för tillfället :P Hoppas att pappa har hunnit komma hem så att han kan köra mej!
Men sen ska jag faktiskt ut o springa ikväll bara för att jag ska bli duktig igen nu när det är nytt år o allt. Höll ju på att få en chock när jag ställde mej på vågen, usch, inte okej. Det får bli hård träning nu, måste bbara kräva lite pengar nav mamma o pappa, så att jag kan börja på gymmix igen o köpa 10 ggr kort på vägga.
Men nu måste jajg börja jobba för nu ligger vi efter :( :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0