min helg i bilder :)


I fedags när jag o Sally väntade på att Tim skulle köra oss till hällaryd (dock åt vi för många chokladbollar!)

Jilke i fedags kväll när vi skulle till marcus bengtsson

Det snöade och var svinkallt!!! :S Duktigt av oss att gå dit tkr jag :)

När vi kom hem på natten så var Jilke världens gulligaste o bäddade ner mig i en filt framför tv, plockade fram godis och gjorde varm O´boy :) <3

i lördags var vi o åkte en runda med memme o Fia, åkte till donken o dit kom Amanda och Biffen med.
+ nårra till;P

Igår tog vi det bara lugnt hela dagen och idag åkte Jilke tillbaka till konga :'( O jag är förkyld och har feber  och så var jag ändå tvungen att åka in till stan idag :( Passade på att hälsa på farmor då, haha det var lite kul för hon sa/berättade exakt samma saker som hon gjorde när vi var där i torsdags x) haha stackarn, det hade hon nog glömt :P Lilla farmor <3
Har varit i hällary sen i fredags o nu kom jag precis hem, ska snart bädda ner mig framför tv:n tänkte jag :)
Saknar Jilke redan, jobbig att bara träffas på helgerna! Men det är ju faktiskt bra att han har fått fast jobb så det ska jag väll vara glad över :P

Denna veckan kommer nog bli rätt lugn eftersom jag är förkyld. På fredag blir det fest, lördag födelsedag/kalas sen UTGÅNG!! och på söndag blir det mer kalas :P Så i helgen kommer det iallafall att hända grejjer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0