2/2 -10

Blä för denna dagen!! Mår piss, huvudet dunkar som fan fast jag har tagit två tabletter och näsan rinner :( Satte mig o skulle kolla på en film som jag lånade igår ``mun mot mun``, skit kass, kollade halva innan jag sket i det. Idag måste jag göra ansvarsfullalkoholhanterings arbetet och plugga teori, gå med hundarna, hänga tvätten, laga mat och duscha. Trodde jag var hemma idag för att jag var sjuk och inte orkade göra sånna saker, men nej det ska tydligen göras ändå! :(
Men innan jag sätter mig med det så tänkte jag faktiskt kolla på en film till, hyrde nämligen tre :P så jag har ju faktiskt två till att hoppas på ;)
Imon blir det till att masa sig upp till skolan varesig jag orkar det eller inte eftersom det är sista dagen med mitt och Mias arbete och vi är inte färdiga :/
Gaaah jag vill inte vara sjuk, jag blir galen! Jag vill träna! O rida!
Och så kom jag på att jag har glömt lämna lappen om individuellt val o jag vet inte om den skulle vatt inne igår, åhh så typiskt!! :S
Hoppas att ni har en bättre dag en mig iallafall :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0