18/8 -10

Sitter och dricker mitt morgon te och kollar oc. Snart är det dags att ta bilden in till sjukhuset och ta blodprover, dom ska kolla så jag inte har nått ärftligt som gör att jag kan få proppar. Så vi hoppas på det bästa och att det inte ska göra allt för ont att ta proverna. Jag hatar att vara ensam på sjukhuset :( Efter sjukhuset ska jag fika med misan och sen blir det klippning. Kanske även köper lite mer färg till håret, la i ljusbruna slingor förra veckan men vill kanske ha lite mer effekt, hmm. Jag tycker faktiskt att det ska blir sjukt skönt nu när skolan börjar, det är fan så mkt bättre än att jobba dag ut och dag in utan raster. När skolan startat kommer jag ju till och med att få vara ledig två dagar i veckan ;P Dock är det då dags för extra jobb:( Usch varför behövs pengar? Men jobbar jag så slipper jag ju sitta hemma själv när jilke jobbar hela tiden :P Haha.

Får se vaad som händer ikväll, men jag är alltid trött och jilke börjar 5 denna veckan, så det blir väl till att lägga sig tidigt. Usch nu måste jag göra mej iordning inför blodproven :S

Hoppas på att jag inte dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0