VÅR!! :D

Helloo folket :)


Sjukt fint väder idag, man får verkligen vår känslor! LOVE IT! Igår var jag på sjukhuset i karlskrona och kollade om det fanns ngn aktivitet i min hjärna ;) Och sen tvingade jag pappa att först gå i affärer i karlskrona och sen här hemma. Iaf upptäckte jag en hemsk sak, det finns fan mkt bättre affärer här i karlshamn nu ju! nu behöver man inte längre åka iväg för att shoppa, skönt ibland kanske, men tråkigt att inte längre behöva ta en heldag med tågresa, shopping och resturang :( Det som är så mysigt!
Aja, hittade lite grejer iallafall, inte så mkt, men ändå hamnade jag på typ 1400 (!) Herregud och jag som ska köpa skor för 700 nu med :S Och mer sommar kläder! Vfr behöver man alltid så mkt?? ;)
Nästa helg blir det iaf ut till tärnö och jobba lite. Kan nog bli kanske mysigt eftersom då jobbar Jilke med där ute och då får vi nog låna en av stugorna att sova i, plus att vi tjänar pengar! :)
OCH sen har vi fått reda på att vi kan åka med Jilkes föräldrar till göteborg och hyra en lägenhet över helgen, då blir det liseberg och shopping! (Dock i maj) ;D Så nu är det lite kuliga saker inplanerat.
På fredag blir det nog ut med Jilke, Felle, mikael mfl, Kul för nu var det ett tag sen jag var ute :) Fast efter denna helgen ska jag faktiskt spara mej tills Misan fyller år, men då jävlar smäller det! ;O

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och vakna till lite mer och sen blir det stallet med Alexandra, Beauty is back ;)

Bye <3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0