tattoo :)

Nu har jag precis vaknat o ska slänga i mej en kopp kaffe innan jag börjar göra mej iordning för om typ 45 minuter går min buss :O O jag måste hinna till reptil och lämna filmer från igår med :S haha tur att jag är så van vid att stressa då?? :P Kanske inte är det smartaste att jag sitter här o skriver när jag har så brottom, men jag har aldrig påstått att jag är smart x)

Jag o Sofia ska iallafall in till stan o kolla tattoos på black magic, eftersom jag har bestämt mej för att göra en i nacken (!) o nu ska jag kolla ut vad jag vill ha, fast jag tror att jag redan har hittat en text som passar mej bra :)
Fast vetifan hur jag någonsin ska våga detta, tror jag kommer behöva en stark människa som bär in mej o håller fast mej under hela tiden ;)

den här höfttatueringen är med skitsnygg, fast jag hittade den på en sida som gör reklam för hur man ska ta bort sin tatuering om man ångrar sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0