oh no you didn`t

Hade faktiskt en bra dag idag(Y) slapp redovisa för min lärare verkade ha glömt att jag skulle, slutade 12 o sen hade dom flyttat metteverkstan så den började halv ett, perfekt, jag o silva satt där i 1 ½ timme o ändå fattade jag NADA! Fan vilket geni jag är :D
Sen stack jag, silva, mia, maja o lollo till briggen, Mys! Har till och med hunnit upp till farmor en liten runda, så blev hon glad. Hon har sånna pojkväns problem x) Gullfarmor <3
På fredag blir det movie night med grabbsen och fia, aww har saknat er allihopa! :D Blir som att komma tbx till nian x)

Just det, Jag o silva kom på att det är bra att vi är sånna som skratta år våra egna skämt eftersom de ibland är så sjukt dåliga, så om vi inte hade skrattat själva så hade det bara blivit en obekvän, pinsam tystnad x) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0