Kvällen

Nu har suttit o nördat hela dagen känner jag o det skulle jag ju inte, satan! ;)

Har suttit o kollat på Tiffany Persson, haha så härligt, jag dör av skratt! x) ``Har frun fortfarnade herpes?`` eller `` Det är ju som en sekt för tjockisar`` haha x) Nu håller jag på att kolla på johan glans filmen, det är allt som behövs för att man ska må bättre (o kanske två alvedon) :P

Ikväll blir det iallafall hem till sofia, har bestämt mej för att jag inte pallar att sitta hemma, skiter i febern. Vi ska kolla fotboll :) haha o ja ni hörde rätt, Sanna Lundberg ska kolla på fotboll, men vaddå? jag kommer sitta på hel spänn o hoppas på att en full dansk ska komma inspringande x) Fan om det inte gör det, då har ju jag kollat på skiten i onödan! :O

haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0