filmkvällen

Kom precis in från min lilla stuga, är rätt trött nu, men kul hade jag! (Y)

Jag o Sofia mötte upp elias och marcus vid 6 tiden o så stack vi till reptil för filmer o sen ica för godis. Haha har fan aldrig köpt så mkt godis o skit i hela mitt liv tror jag x) Så gick vi hem till mej o snackade och cpade i över en timme. Sen kom zacke o dahlström så vi kunde börja kolla på filmerna. Vi hade en skräck o en komedi, o jag kan säga att jag o sofia var inte dom ända som var rädda under skräcken x) Komedin var så sjukt flummig så det var tur att jag var övertrött, annars hade jag nog inte tyckt att den var så rolig:P

Snart ska jag gå o lägga mej så jag är pigg imon, för då blir det sölve :D


Vet inte om det syns, men alla tre skulle ha nån surgodis bit i munnen så att minen skulle bli roligare, men jag tycker bara det syns på mej x)


haha så här pigga o glada var alla på slutet av andra filmen :P
Fatta vad trångt det var när vi knölade ner oss 6 st i en typ tre mans soffa ;P


Pussohej(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0