nanedags :)

Nu ska jag äntligen gå o lägga mej, känns som jag har längtat efter det hela dagen. HEAVEN!! :D

Imon ska jag vara duktig och gå o simma efter NP i english ;)


Tjej kväll <3

tjej kväll <3

hanöhus :D

hanöhus :D

hanöhus ;O

hanöhus :D aww <3

Jag på idrotten idag ;) haha ser lost ut!!

jilkes lägenhet :) sängar man kan hissa upp. Vet inte om denna bilden är tjockis.com eller lat.com, troligen båda!!
;)

Såå, nu har jag lagt ut bilder på lite av varje tkr jag. Nu ska jag äntligen få gå o sova, är lite osäker på om jag är vaken nu också eller som jag somnade för nån timme sen. haha det märks nog ändå ingen skillnad! ;P Avslutar med en väldigt hmm, intressant, bild på mej :P

Btw, ska aldrig mer klaga på folk som sminkar över sina läppar, kanske ska titta mej själv i spegeln?? Usch, skärpning!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Oksman

Har du lust att skicka bilderna från den kvällen hos maria? :) om jag fastnade på nån :p

[email protected] är msn isf ^^

2009-12-01 @ 19:09:01
URL: http://oksmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0