14/11 -09

Det har inte kännt som en lördag idag! Skolan till två, vilket var skittråkigt för det kom typ inget folk (antagligen för att det var en lördag) så jag gjorde inte speciellt mkt nytta, sprang mest omkring o försökte undvika Erika :P Sen gick jag o mia till briggen en stund o efter det fick jag skynda mig till bussen, satt o väntade i typ en kvart, tjugo minuter innan jag fattade att den inte gick den tiden på lördagar :( Så pappa fick komma o hämta mig och köra mig till farmors syster. Där åt jag o sen kom jag på att jag hade brottom hem för jag skulle till mia klockan 7, haha så då fick stackars pappa köra igen :P Hade kul hemma hos mia o sen stack vi o år på bönan. Efter det fick pappa komma igen(A) o köra oss till asarum där det var fest, dock var det väldigt rökigt och äckligt där så vi stack ganska fort o nu har jag precis duschat eftersom jag inte klarade av den jävla lukten blandat med äcklig killparfym som jag fick sprutat på mej :( :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0