slappisen ;)

Jag vaknade för nån timme sen med världens huvudvärk o började nästan fundera på vad fan jag drack igår, haha men jag tror inte att man kan få huvudvärk av vatten, så det var nog inte det som hade orsakat huvudvärken ;P Mina föräldrar ville inte köra mej igår för dom trodde att det var för halt för att köra så långt, så efter mkt skrik o sura miner bestämde jag mej för att gå o hyra en film med sofia istället. Vi hyrde slumdog millionaire o fy fan vad bra den var!! Det var nog faktiskt bästa filmen på länge :) Tkr att alla ska se den! Den var hemsk men ändå ett bra slut :)

Dom som inte tror på äkta kärlek kan ju kolla på den här filmen, gud man vill bara gråta!!

Nu har jag bara suttit o slappat framför tv:n, så nu tänkte jag ta tag i mitt liv o kolla upp lite om jag kanske kan ta en buss upp till tingsryd i eftermiddag och om 45 min ska jag o Fia ut o gå med hundarna en runda.
Mysigt att ut o gå in snön, fast sjukt kallat!! Smilla tkr också det är roligt med snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0