hatafamiljen??

Hatar alla sina familjer ibland eller är det bara jag?? Har ingen aning om vad jag har gjort men när jag kom hem efter en två timmarsrunda med hundarna och sofia, så hade hela familjen kommit hem. Jag gick in och satte mej i soffan jämte min lillebror, då började han galla skrika på mej o svära o hålla på. Sen gick jag in i köket o bad min mamma att avboka körlektionen som jag har imon, istället höll hon på att tjabba som fan. Åhh jag blir så sur!! Så nu sitter jag o lyssnar på simple plan, sum 41 och blink 182 är arg. jag är sån badass ;P Haha kanske inte den tuffaste musiken men jag gillar inte hård rock x) ;)
Ibland hatar jag min familj! Speciellt när jag inte har gjort nått fel, jag kan väll för fan inte hjälpa om dom är trötta?? SLUTA TA UT DET PÅ MEJ FÖR HELVETE!!! :S

Kommentarer
Postat av: Alicia

vill du flytta in hos mig? (a)

2009-12-17 @ 19:04:57
URL: http://simali.blogg.se/
Postat av: sanna :)

Åh tack! När kan jag flytta in?? ;D

2009-12-18 @ 16:50:49
URL: http://saanniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0