:D

Julafton wiii :D

Nu har alla kommit hit o vi ska snart äta gröt sen blir det kalle anka :D
Haha det var lite kul innan när jag o mamma stod o gjorde oss iordning o jag skulle hjälpa henne med håret. Då kom vi på att hon hade utstickande öron och att hon inte kunde ha det uppsatt för då såg hon ut som en alv x) haha såklart var jag då tvungen att sätta upp mitt så som hon hade tänkt ha det bara för att visa att jag INTE hade utstickande öron ;)
Lägger in fler bilder ikväll :)

Mami <3

Återanvänder en klänning idag, eftersom att jag kom på att den jag skulle ha haft gjorde att jag såg ut som en fet kossa x)

Okej det är julafton, jag kan bjuda på mej själv haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0