6/12 -09

Andra advent idag <33 Älskar julen, det är fan det bästa på hela året!!
kvällen igår var jätte bra :) Vi var hemma hos Zacke o drack drinkar, snackade o kollade på film, mys :)<3 Zacke var kungen på att blanda drinkar, mm :)
Nästan gång kör vi hemma hos Sofia (Jag hoppas att det blir snart! :)
När jag var påväg hem för att sova så ringde en lite påverkad pojkvän o ville sova hos mej. Jag som var jätte trött tjurade o la ut en nyckel. Sen när han kom hem och väckte mej fick han träffa mitt otrevliga o tjuriga jag :P men vaddå? Sova är fan heligt!!! x)
Nu sitter jag hemma hos Sofia o försöker hålla henne lugnt, hon ska på dejt nu men jag vet att det kommer att gå jätte bra! :)<3
Ska lägga ut lite bilder på oss från 8an, 9an och början an 1an :)





Joel hade inte lärt sej att man faktiskt inte får slå tjejer!! x)

Kommentarer
Postat av: Fiiiafis

Jag älskar dig nu och föralltid min keso älskande, snubblande ,alkoholpåverakde, skrattande , bajskorv :P

2009-12-07 @ 05:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0