3 advent <3

Såå mysigt med julen är det, o nu är det redan 3:e advent, gud vad fort det har gått! :O Men jag får lite panik när jag tänker på att det snart är julafton, jag har ju fortfarande inte köpt nårra julklappar! :O
Helgen har varit jätte mysig iallafall. Körde till Jilke i fredags o nu kom jag precis hem :)
Igår skulle vi ju åka in till växjö, så vi tog först bussen in till tingsryd och sen skulle vi egentligen byta buss, men vi visste inte när den bussen skulle komma + att vi började frysa, så vi sket i växjö o gick till börjes istället :) Men jag tyckte det också var kul, vi köpte saker till hans lägenhet o sen handlade vi mat o GODIS ;) haha det som inte jag fick äta oops :P
Annars har vi bara tagit det lugnt hela helgen, så det har varit en väldigt lugn o mysig helg, o idag är det faktiskt 1 månad sen vi blev tsm :) <333

Nu ska jag köra till stallet o rida lite, hoppas att det går bra, det var ju ett tag sen nu! :S

byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0